زیتون(روان شناسی ازدواج)

اگر فشار خون‌تان بالاست، کشمش آفتاب خشک یا مویز بخورید نه کشمش تیزابی

 60 عدد کشمش تقریبا می‌شود یک مشت پر که حاوی یک گرم فیبر و 212 میلی‌گرم پتاسیم است که هر دو برای کنترل فشار خون بالا در قالب یک رژیم غذایی توصیه می‌شوند. مطالعات متعددی نشان داده که پلی‌فنل‌های موجود در مواد‌غذایی مشتق از خانواده انگور مثل همین کشمش و آب انگور در حفظ سلامت قلبی عروقی تاثیر بسزایی دارند که کاهش فشار خون از آن جمله است

ازاین خبر میشه نتیجه گرفت که هرچه پتاسیمش بالاست وفیبرش زیاداست برای کاهش فشارخون خو ب ودیابت و چربی  خون عالی است

مغزها ، ته خیار بوته ای ، سبزی خوردن پتاسیم بالادارند ،نان جو (فیبربالا)دارد ...

نویسنده : هاشم : ٤:٤٧ ‎ب.ظ ; ۱۳٩٠/۱٢/٧
Comments نظرات () لینک دائم