زیتون(روان شناسی ازدواج)

اصول برندسازی و بازاریابی

 سیده زهره طباطبائی

  • انتشار اصول برند‌سازی

  • کتاب اصول برندسازی که با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی تالیف شده است دارای 13 فصل است و مولف سعی کرده فرآیند برندسازی، نحوه تدوین استراتژی پیام جهت ارتباط با مشتریان، نحوه اجرای استراتژی پیام و انتخاب رسانه به‌عنوان کانال انتقال پیام به مشتریان را در آن تشریح کند. از آنجا که مفهوم برند به خوبی در ایران ارایه نشده و بسیاری برندسازی را معادل تبلیغات می‌دانند، نویسنده به درستی نیاز بازار به این اطلاعات را تشخیص داده و تلاش می‌کند در کتاب خود مفهوم برند و فرآیند برندسازی را به‌صورت علمی بیان کند.مخاطبان کتاب اصول برندسازی عبارت‌اند از: صاحبان کسب و کار، مدیران سازمان‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی و برندسازی، صاحبان و بهره‌برداران رسانه‌های مختلف، دانشجویان رشته‌های مدیریت و کسب و کار، بازاریابی تبلیغات، گرافیک، تصویرسازی و استادان و مدرسان دانشگاهی.
  • همچنین به همراه کتاب اصول برندسازی، کتاب بازاریابی خدمات نیز توسط دکتر امیر اخلاصی در روزهای پایانی سال 1390 منتشر شده است.
    این کتاب در 180 صفحه منتشر شده و شامل هفت فصل است. نویسنده معتقد است که درصد بالایی از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته دنیا ناشی از بخش خدمات است و همچنین نیروی کار فراوانی در این بخش مشغول به‌کار هستند. اصول بازاریابی خدمات و شرکت‌های خدماتی، به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردشان تا حدی با اصول بازاریابی محصولات فیزیکی متفاوت است.
    امیر اخلاصی کتاب بازاریابی خدمات را با تمرکز بر اصول بازاریابی حاکم بر حوزه‌های اصلی خدمات همچون بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های بیمه، حوزه خدمات حرفه‌ای مانند شرکت‌های حسابرسی، حقوقی و معماری، حوزه هتلداری و رستوران، حوزه گردشگری و تفریح، خطوط هوایی و سایر حوزه‌های خدماتی تالیف کرده و معتقد است که مخاطبان آن صاحبان کسب و کارهای خدماتی، مدیران شرکت‌های خدماتی دولتی، دانشجویان رشته‌های مدیریت و کسب و کار، علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی و فروش و همکاران دانشگاهی وی هستند.

http://sharghnewspaper.ir/Page/Paper/91/03/02/14


http://www.hamshahrionline.ir/news-168461.aspx


 

نویسنده : هاشم : ۱۱:٥۸ ‎ق.ظ ; ۱۳٩۱/۳/٧
Comments نظرات () لینک دائم